szkolenia
dla zespołów
Nowoczesne organizacje są skuteczniejsze na rynku – jeśli zadbają o zespół, który będzie miał
rozwinięte kompetencje miękkie. To właśnie na tym zakresie skupiam się, szkoląc zespoły.
Dlaczego warto szkolić zespoły i co zyskuje organizacja?
Współpraca i komunikacja: Warsztaty umożliwiają członkom zespołu wspólną pracę nad
konkretnymi problemami lub projektami, które występują w danej organizacji. To doskonała okazja do poprawienia komunikacji wewnątrz zespołu poprzez wymianę pomysłów, zdobywanie wiedzy od siebie nawzajem i proponowanie konkretnych rozwiązań.
Rozwój umiejętności: Warsztaty pozwalają rozwinąć nowe umiejętności, które są przydatne w
bieżącej pracy. Dzięki temu zespół pracuje bardziej efektywnie i produktywnie. Skutkuje to lepszymi wynikami w osiąganiu celów organizacyjnych.
Budowanie relacji: Warsztaty tworzą okazję do bliższego poznania koleżanek i kolegów z zespołu
oraz budowania relacji między nimi. Dzięki powstałej otwartości w zespole na inną perspektywę,
mogą powstawać innowacyjne rozwiązania i podejścia do istniejących wyzwań w organizacji.
Pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów: Dla wielu pracowników, dostęp do szkoleń i możliwość
rozwoju jest ważnym czynnikiem przy wyborze pracodawcy. Firma oferująca atrakcyjne szkolenia jest bardziej atrakcyjna dla potencjalnych pracowników i zwiększa swoje szanse na zatrzymanie obecnych talentów.
rodzaje
szkoleń
Efektywna komunikacja w zespole
Każdy z uczestników na szkoleniu:
- pozna swój styl komunikowania się z innymi oraz korzyści z używania komunikatu „JA”
- doświadczy wpływu różnych stylów komunikowania się na relacje interpersonalne
- pozna trzy proste kroki do lepszej komunikacji
- pozna czym charakteryzuje się spójny i zrozumiały przekaz
- usłyszy czego unikać w cyfrowej komunikacji
- pozna 7 cech jakie powinien mieć mail służbowy wraz z analizą od tytułu, aż po stopkę
Efektywna komunikacja w zespole w oparciu o wyniki testu DISC D3
Każdy z uczestników na szkoleniu:
- zapozna się ze wszystkimi aspektami z podstawowej wersji szkolenia
oraz - zobaczy zestawienia ukazujące dominujące style zachowania występujących w zespole i
korelacje pomiędzy nimi wpływające na skuteczną komunikację
Budowanie zespołu, który potrafi mierzyć się z wyzwaniami
Każdy z uczestników na szkoleniu:
- pozna czym są dysfunkcje w pracy zespołu
- pozna czynniki warunkujące skuteczność działań zespołowych
- zapozna się z metodami na rozwiązywanie konfliktów na podstawie koła konfliktów Moore’a
- ustali zasady współpracy z resztą zespołu (co jest ważne i potrzebne dla każdego, aby praca była efektywna i skuteczna)
- poprzez ćwiczenia konstrukcyjne doświadczy emocji, które wzmocnią zespół
Motywowanie zespołu
Każdy z uczestników na szkoleniu:
- usłyszy czym jest motywacja oraz pozna proces motywowania i jego dynamikę
- zapozna się z koncepcją Motywacji 3.0
- pozna sens i istotę motywacji wewnętrznej i zewnętrznej
- pozna motywującą rolę informacji zwrotnej
- pozna motywatory reszty zespołu
Organizacja pracy w zespole
Każdy z uczestników na szkoleniu:
- zapozna się z metodami wyznaczania celów, aby móc realizować je skutecznie
- pozna zasady wspierające efektywne planowanie czasu
- dowie się jak pora dnia wpływa na wydajność i czy u każdego w zespole jest tak samo
- zidentyfikuje własne błędy w zarządzaniu sobą w czasie i pozna narzędzia, które pozwolą je wyeliminować
- pozna techniki na powiększenie ilości swojego czasu
Zespół zarządzający świadomie emocjami i stresem
Każdy z uczestników na szkoleniu:
- pozna podstawowe emocje i będzie potrafił je nazwać
- dowie się czym jest stres, jakie są jego rodzaje oraz jaki ma wpływ na zdrowie człowieka
- pozna metody radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- doświadczy ćwiczeń praktycznych służących rozluźnieniu swojego ciała i zmniejszających jego napięcie
- doświadczy technik relaksacyjnych pozwalających radzić sobie w sytuacjach stresowych
Jak wygląda analiza potrzeb i oczekiwań szkoleniowych?
Szkolenia poprzedzone są indywidualną analizą potrzeb i oczekiwań szkoleniowych wszystkich
uczestników szkolenia. Weryfikuję spostrzeżenia i uwagi każdego członka zespołu. To sprawia, że
szczegółowy program szkolenia oraz wszelkie ćwiczenia odpowiadają realnym sytuacjom i
wyzwaniom zespołu i organizacji.
Ile kosztuje szkolenie?
W przypadku zainteresowania szkoleniem zapraszam do kontaktu i wysłania zapytania na adres:
trener@annaniedzialek.pl. Z chęcią przedstawię pełną wycenę i ramowy plan.
Jeśli na powyższej liście nie ma szkolenia, które Cię interesuje – skontaktuj się ze mną. Dołożę
wszelkich starań, aby zaproponować rozwiązanie, które pozwoli osiągnąć ten cel, z którym do mnie przyjdziesz.